Haberler
09.01.2026 05:23
Bölümümüzde, 2025 Eğitim-Öğretim yılı Öz Değerlendirme Raporunun hazırlanması kapsamında toplantı gerçekleştirildi. Prof. Dr. Ahmet Aksın'ın başkanlık ettiği toplantıda takip edilecek adımlar ve görev dağılımları belirlendi. Ayrıca 2026 yılına ilişkin Kalite-Güvence ve Akreditasyon faaliyetleri planlandı. Bu doğrultuda kısa-uzun vadeli hedefler konuşulup tartışıldı.
Diğer Haberler
Bölümümüz Öğretim Üyelerine ...
Prof. Dr. Orhan Kılıç’tan Gölcük ...
BÖLÜMÜMÜZDE 2209-A TUBİTAK PROJELERİ ...
ORHUN DEĞİŞİM PROGRAMI KAPSAMINDA ...
ÇİFT ANADAL PROTOKOLÜ
DIŞ PAYDAŞLARLA TOPLANTI
2. SINIF ÖĞRENCİLERİMİZLE HARPUT ...
BÖLÜM KURULU TOPLANTISI