Haberler
22.12.2025 15:49
Bölüm-Öğrenci Buluşması Gerçekleştirildi
Öğrenci sorunları ve taleplerinin görüşülmesi amacıyla bölümümüz lisans sınıf temsilcileriyle "Bölüm-Öğrenci Buluşması" etkinliği gerçekleştirildi. Etkinlikte; ders içeriği ve öğretim kalitesi, akademik destek ve iletişim, altyapı ve fiziksel Ortam, sosyal ve kültürel etkinlikler başlıkları altında birçok alanda sorunlar ve talepler dinlenildi. Bahsi geçen konularda iyileştirmeler yapılması amacıyla gerekli notlar alındı.
Diğer Haberler
Bölümümüz Öğretim Üyelerine ...
Prof. Dr. Orhan Kılıç’tan Gölcük ...
BÖLÜMÜMÜZDE 2209-A TUBİTAK PROJELERİ ...
ORHUN DEĞİŞİM PROGRAMI KAPSAMINDA ...
ÇİFT ANADAL PROTOKOLÜ
DIŞ PAYDAŞLARLA TOPLANTI
2. SINIF ÖĞRENCİLERİMİZLE HARPUT ...
BÖLÜM KURULU TOPLANTISI