Haberler
21.10.2025 15:22
Elazığ İl Emniyet Müdürlüğü iş birliğiyle bölümüzün 1. sınıf öğrencilerine yönelik "Uyuşturucu İle Mücadele" konulu seminer düzenlenmiştir.
Diğer Haberler
Bölümümüz Öğretim Üyelerine ...
Prof. Dr. Orhan Kılıç’tan Gölcük ...
BÖLÜMÜMÜZDE 2209-A TUBİTAK PROJELERİ ...
ORHUN DEĞİŞİM PROGRAMI KAPSAMINDA ...
ÇİFT ANADAL PROTOKOLÜ
DIŞ PAYDAŞLARLA TOPLANTI
2. SINIF ÖĞRENCİLERİMİZLE HARPUT ...
BÖLÜM KURULU TOPLANTISI