Haberler
20.03.2024 12:23
Bölümümüz öğretim üyesi Prof. Dr. Mehmet Çevik, üniversitemiz Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Müdürlüğü tarafından düzenlenen "109. Yılında Çanakkale Zaferi ve Sonrası" konulu konferansta konuşma yaptı.


Diğer Haberler
Bölümümüz Öğretim Üyelerine ...
Prof. Dr. Orhan Kılıç’tan Gölcük ...
BÖLÜMÜMÜZDE 2209-A TUBİTAK PROJELERİ ...
ORHUN DEĞİŞİM PROGRAMI KAPSAMINDA ...
ÇİFT ANADAL PROTOKOLÜ
DIŞ PAYDAŞLARLA TOPLANTI
2. SINIF ÖĞRENCİLERİMİZLE HARPUT ...
BÖLÜM KURULU TOPLANTISI